Vragen en Antwoorden

Veelgestelde vragen en antwoorden:

  1. Wat is uw Ibannummer?
    Ons Ibannummer is: NL69 KNAB 0255 109245 t.n.v. de Schoolfotograag/ Hilde de Wolf fotografie.
  2. Ik heb meerdere uitnodigingen gekregen. Kan ik voor al mijn kinderen tegelijk inloggen?
    Ja dit kan en dit is ook gewenst zodat u ook maar een keer verzendkosten a 2,99 hoeft te betalen (indien het via de post verstuurd zal worden). Geef gelijk bij het begin alle inlogcodes in. U ziet dan alle foto’s naast elkaar. Per foto kunt u de foto vergroot bekijken alvorens u verder gaat met bestellen. Het voordeel van alle foto’s tegelijk inloggen is dat u slechts eenmalig de adresgegevens hoeft in te vullen en eenmalig de betaling te doen.  Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden.
  3. Ik heb de betaling niet kunnen afronden. Mijn Idealbetaling is mislukt. Hoe nu verder?
    Heeft u een bevestiging in uw mailbox (of spambox) van de Schoolfotograag? Als u dit met ja kunt beantwoorden dan is uw bestelling geregistreerd en heeft u in dit mailtje pdf met uw factuur ontvangen.  Anders kunt u gewoon opnieuw bestellen.
  4. Ik wil liever geen setje van 5 verschillende foto’s maar een setje met twee portretfoto’s kleur en dan 2 velletjes pasfoto’s e.d. kan dit?
    Helaas wij hebben onze samenstelling van de setjes gebaseerd op de setjes zoals u ze vroeger geleverd kreeg via school.  Er zijn veel aanbiedingen waaruit u kunt kiezen zoals het opa en oma pakket (extra voordeel incl. sleutelhanger en vergroting).  Echter onze basis-set blijft bestaan uit vijf verschillend uitgevoerde foto’s.  Wenst u een extra exemplaar van, bijvoorbeeld de pasfoto’s dan kunt u dit bestellen bij de nabestellingen.
  5. Ik heb mijn bestelling afgerond maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
    Als eerste vragen wij u om in de spambox te kijken. Onze mail bevat een link naar een PDF. Dit kan door uw spamfilter als verdacht beschouwd worden. Ook komt het soms voor dat wij de mail als onbestelbaar retour ontvangen. Dit kan gebeuren als uw mailbox vol zit of als u het verkeerde mailadres heeft ingevuld. Vooral als u de optie vooruitbetaling heeft ingevuld wordt het lastig. Wij zullen proberen telefonisch in contact met u te komen en het juiste emailadres te achterhalen.
  6. Ik wil mijn eigen setje samenstellen met meerdere foto’s, kan dat?
    Per kind kunt u een setje kiezen dat bij uw wensen aansluit.
    Ons setje wordt u aangeboden zoals vroeger de envelop met foto’s op school werd overhandigd aan uw kind.
    Verschillende afdrukken en u kunt naar believen kiezen.
    Foto’s van andere gezinsleden kunnen hier niet aan toegevoegd worden om aldus tot een set van 5 foto’s totaal te komen.
  7. Wanneer worden mijn foto’s uitgeleverd?
    Op de uitnodiging om op het internet te kijken naar de foto van uw kind staat dat u kunt bestellen en geen orderkosten betaalt voor een bepaalde datum. Foto’s die besteld zijn vóór deze datum worden in de daarop volgende week (einde week) op verstuurd. Heeft u na deze datum besteld dan zal uw bestelling per post toegezonden worden.
  8. In welke regio werken jullie?
    De Schoolfotograag fotografeert in Amsterdam, Noord-Holland  en  Zuid-Holland.
  9. Annuleren van uw bestelling
    Ziet u af van uw nog niet geleverde bestelling dan horen wij dit graag via de mail.  Nog niet geleverde bestellingen worden conform uw wensen geannulleerd en het bedrag (indien voldaan) zal worden terruggestort.  Wenst u niet betaalde bestellingen te annuleren dan horen wij dit ook graag.  Wij zullen u hierover dan niet meer contacten.  U ontvangt anders nog regelmatig herinneringen over bestellingen die nog niet voldaan zijn.  Reeds geleverde bestellingen zijn niet herroepbaar.
  10. Hoe werkt de webwinkel?

    Wilt u bekijken hoe onze webwinkel werkt. klik op bovenstaaand filmpje.Zodra u de bestelling afgerond heeft krijgt u een bevestiging in uw mailbox. U kunt nu niet meer terugbladeren en bijvoorbeeld de betaalwijze wijzigen.  De afgeronde bestelling blijft bij ons als een bestelling in de boeken.    U kunt de bestelling wel annuleren door ons te mailen met dit verzoek.

  11. Bruikbaarheid Foto’s
    Onze foto’s voldoen niet aan de eisen voor officiele documenten.  Hierop mogen kinderen niet lagen en beide oren moeten hierop zichtbaar zijn.  Dit levert geen gezellige foto op!
  12. Klachtenafhandeling
    Bij ons is het hebben en houden van tevreden klanten onze prioriteit.   Hierbij vragen wij wel uw begrip voor het feit dat mooie foto’s een wisselwerking blijft tussen de geportretteerde en de fotograaf,  het is mensenwerk.  Een kind wat net iets te ver weg gaat zitten waardoor de flits iets op het gezicht schampt komt wel eens voor.  Omdat het een spontaan moment blijft, waarderen wij de interactie op dat moment meer dan dat de techniek de prioriteit heeft.  Schoolfotografie is geen geperfectioneerde studiofoto waarbij wij een half uur per kind uittrekken.    Een hele school op de foto moet meestal binnen één dag gefotografeerd worden!  Wij fotograferen ongeveer 30 kinderen in 20 minuten: Houdt  daar rekening mee in uw bevinding over de foto’s!  Foto’s worden bewerkt met een standaard instelling.  Hier vind geen maatwerk plaats.
  13. Mijn kind heeft een melksnor
    Wij vragen aan de hulpmoeders en meesters/juffen vooraf om dit goed te controleren. Als wij het alsnog tijdens het fotograferen signaleren zullen wij hier uiteraard wat aan doen.  Echter zit het onderwerp soms iets verder bij ons vandaan waardoor wij de snor/vlekjes niet altijd zien.  Bijkomende situatie daarbij is dat het licht is gedimd zodat uw kind een mooie grote pupillen heeft.
    Indien wij bij het bewerken signaleren dat uw kind een vlekje in het gezicht heeft,  zullen wij het digitaal wegwerken.  Hebben wij het over het hoofd gezien? Laat het ons dan weten!  Wij pakken dit uiteraard voor u op.
  14. Algemene Voorwaarden
    Wij voeren de algemene voorwaarden opgesteld door de BFN.  Wilt u deze inzien dan kunt u ze hier downloaden

 

 

Comments are closed.